Irriterad

   Skrivit den 2009-04-22 klockan 21:12:28
   under Bloggen » 1 kommentarer
Nu är jag lite irriterad. Om ni vill ha en design av oss så kan ni inte bara skriva: "Hejsan, jag vill ha en design. Kan du hjälpa mig?" Det borde ni väl förstå? Anna och jag har skrivit ett inlägg där vi berättar för er vad vi behöver veta om designen och headern. Ni hittar inlägget här. Jag är trött på att svara på mejl om att ni ska kolla det inlägget.

Anna och jag har gjort en design till garderobsråttan, men hon har inte hört av sig till oss. Så från och med nu kommer vi inte att börja på någons design förrän ni har svarat på vårt mejl eller addat oss på msn.

Om ni gör detta blir det lättare för oss att göra design till er! :)

/Evelina

1 kommentarer
» Elin

Jag såg en till sak som jag vill ändra på testbloggen när man kommenterar så kommer den gammla bakgrundsfärgen upp skulle vara glad om ni kunde fixa det men absolut inget måste!



/Mvh tjejen som älskar er för ni gör en as cool design till henne!

/Elin

Skrevs den 2009-04-25 klockan 09:43:25
Blogg http://garderobsrattan.blogg.se/

SLÄNG IVÄG EN KOMMENTAR!

NAMN
SPARA UPPGIFTER?

EMAIL (SYNS BARA FÖR OSS)

BLOGG

KOMMENTAR


Trackback