Beställning av design!

   Skrivit den 2009-04-12 klockan 15:59:16
   under Bloggen » 4 kommentarer
Om du vill ha en ny design så släng iväg ett mejl till: [email protected]
I detta mejl ska du berätta hur både design & header ska se ut. Du måste beskriva det så noga som möjligt!

Design: Hur ska din design se ut? Här berättar du vilken färg du ska ha (bakgrunden, rubriker, länkar och text), något speciellt typsnitt? Stor profilbild? Meny på höger eller vänster sida? Någon speciell rss-ikon? Du kanske förstår vad jag menar? Beskriv så utförligt du kan om hur din design ska se ut. Om du har hittat en blogg som har en liknande design, så länka till den. Jag kan INTE göra en exakt likadan design, men liknande. Beskriv allt så noga som möjligt! Inte kul att sitta och ändra för att du har beskrivit fel.

Header: Hur ska din header se ut? Det är bra om du berättar;
* Vad du ska ha för färger
*Om du ska ha med några bilder
*Vad det ska stå i headern.
*Om du vill ha med någon speciell brush, så länka till den.
*Något speciellt teckensnitt? (Du kan kolla här www.dafont.com och om du hittar nån du gillar så länka den till mig.
*Skuggor eller kanter på bilder/text? Berätta det med isåfall. Vet du inte, så skriv inte det.
Sen om du vill att din header ska likna någon annans header så länka till den bloggen. Jag kan dock inte göra en exakt likadan. Och jag kan fortsätta hur länge som helst med vad du ska ha med, men jag har tagit upp grunderna iallafall.
Hoppas detta hjälper lite :)

Så skicka iväg ett mail till [email protected]

PRISER!
En enkel design kostar 100kr. Ex: Garderobsråttan, Sara och Dragana. Arbetstimmar för designen: 2-3 timmar, header: 30min - 3 timmar
En mer komplicerad design kostar 200kr. Ex: Emma, Elin Strand och Cecilia. Arbetstimmar för designen: 3-6 timmar, header: 3-8 timmar.

Peace out! /Anna & Evelina

4 kommentarer
» M i m m i s | D e s i g n

Svar: Hej och tack för er kommentar! Eftersom att jag tycker att era designer verkar genomtänkta (det syns att ni har grundläggande kunskaper för att göra beställningsdesigner) så lägger jag till er på listan!



Ha det bra,

Mvh Mimmi

Skrevs den 2009-04-12 klockan 22:51:44
Blogg http://mimmisdesign.blogg.se/
» SwalleH

Heej jag skulle vilja ha en blogg, som är vit och rosa och vi är 6 st som ska ha bloggen så vi tänkte att vi skulle ha ett foto var på oss längst upp på bloggen...

Skrevs den 2009-04-25 klockan 16:43:23
Blogg http://ttiepmayhem.blogg.se/
» Evelina & Anna

Till Swalleh: Skicka ett mejl till oss då.... Har ni inte läst inlägget?

Skrevs den 2009-04-25 klockan 17:35:35
» celina

Jag skulle gärna vilja ha en design men såg att dom började kosta nu, om ni ändrar er kan ni mejla mej :)

[email protected] (jag förståratt ni är besvikna på dom som inte ens sagt tack :)

Skrevs den 2009-04-29 klockan 07:40:16
Blogg http://celinawestberg.blogg.se/

SLÄNG IVÄG EN KOMMENTAR!

NAMN
SPARA UPPGIFTER?

EMAIL (SYNS BARA FÖR OSS)

BLOGG

KOMMENTAR


Trackback