När ska ni fatta?!

   Skrivit den 2009-04-12 klockan 12:11:07
   under Bloggen » 3 kommentarer
Alltså, nu är jag fan trött på detta. När ska vissa av er fatta att vi gör detta HELT GRATIS till er? Vi får stå ut med så jävla mycket från er, ni ändrar er, tjatar som jävla idioter och ångrar er när man suttit och försökt fixa till något till er.
Vi beslutade oss för två designer sen (typ) att sätta in en liten länk i era designer som går till våran blogg, bara för att vi ska kunna få lite cred iallafall. Och då ser jag att den senaste tjejen vi gjort till tagit bort den länken de första hon gjorde!
Hur svårt är det att fatta att det vi sätter in där ska vara där? Lägger vi in en länk i eran design som kommer till vår designblogg så fattar ni väl att den ska vara där?!

Och sen blir jag så jävla sur på en grej som jag tagit upp förr med. Och det är hela det här med brushes! (Borstar, penslar i photoshop). Jag kan inte göra en exakt likadan header med en brush i om ni inte vet var man kan hitta denna brush. För det finns otroligt många hemsidor där ute som har en massa olika brushes och det är extremt jobbigt för mig att behöva leta igenom alla dessa sidor efter exakt den brush ni vill ha. Så vill ni ha en viss brush så får ni leta upp det själva, innan ni tar kontakt med mig. Och så enkelt är det.

Och snälla, sluta tjata och klaga när vi håller på med era designer. Era designer blir inte klara snabbare för det, utan ni gör oss bara stressade och förbannade.

Det var allt från mig.
Så bara för att göra detta inlägget lite glatt så kan jag säga att där även finns många av er där ute som har varit oerhört snälla mot oss när vi gjort era designer och det är för er vi gör designerna! :)  Peace out /Anna.


(Btw, så här enkel och liten är våran länk som hamnar på era designbloggar. Gillar ni inte det så får ni leta upp någon annan som gör designer.)


3 kommentarer
» Evelina

Så jävla bra skrivet Anna! Jag hoppas att folk fattar nu!

Skrevs den 2009-04-12 klockan 12:13:47
Blogg http://evelinar.blogg.se/
» Anna

Svar: Ja, det hoppas jag med :O Annars får jag verkligen rycket.

Skrevs den 2009-04-12 klockan 12:21:26
Blogg http://magicmushrooms.blogg.se/
» Sanna

det var bra skrivet :) såklart att ni ska ta åt er all ära! ni är ju snälla nog att göra det gratis. men du, har du nån bra sida med brushes? behöver lite nya fina! :)

Skrevs den 2009-04-12 klockan 13:54:16

SLÄNG IVÄG EN KOMMENTAR!

NAMN
SPARA UPPGIFTER?

EMAIL (SYNS BARA FÖR OSS)

BLOGG

KOMMENTAR


Trackback